Ik ben iemand die ervan houdt om de antwoorden in mezelf te zoeken.
Omdat ik weet dat de enige plek is waar je antwoorden kan vinden.
De ware antwoorden.
De antwoorden waar het werkelijk om gaat.
De antwoorden die je vooruit gaan brengen.
Dus als ik ergens vastloop?
Als ik niet weet hoe ik verder moet?
Als ik even niet weet wat ik moet doen?
Dan kom ik terug bij mezelf.
Zak dieper aan mezelf.
En vraag aan mezelf.
Wat het is dat ik op dat moment nodig heb.
Aan mijn hogere zelf.
Mijn innerlijke leiding.
Dat deel van mij dat weet.
Dat deel van mij dat verbonden is met al dat is.
Dat deel van mij waar de magie zit.
En als ik aan dat deel van mij vraag.
Wat is het dat je wil dat ik doe?
Het antwoord dat ik dan elke keer terug krijg?
Meer zijn.
Meer zijn.
Dieper gaan op zijn.
All in gaan op zijn.
En soms is het frustrerend.
Steeds hetzelfde antwoord op een vraag krijgen.
Een beetje alsof je elke keer dezelfde orakelkaart uit de set trekt :).
Maar net zoals dat een teken is dat die kaart dus belangrijk voor je is.
Is steeds hetzelfde antwoord een teken dat dit antwoord dus belangrijk is.
En dat is het ook.
Niet alleen voor mij.
Maar voor iedereen.
Ook voor jou.
Want dit is waar het om gaat.
Zijn.
Meer zijn.
Alles zijn.
Alles zijn dat je bent.
Want het gaat niet om wat je doet.
Het gaat om wie je bent.
Je creëert vanuit wie het is dat je bent.
En dus is het belangrijkste wat je kan doen?
Meer zijn.
Meer zijn van wat?
Meer zijn van wat je diep van binnen weet dat je mag zijn.
En laten we eerlijk zijn.
Ook jij weet waar jij meer van mag zijn.
Ook jij weet waar je hogere zelf je voor uitnodigt om meer van te zijn.
Net zoals ik het weet :).
Misschien is het meer kracht.
Misschien is het meer zekerheid.
Misschien is het meer enthousiasme.
Misschien is het meer weten.
Misschien is het meer geloof.
Het maakt niet uit.
Het begint bij zijn.
De eerste stap in de creatie cyclus is meer zijn.
En dat is het belangrijkste wat je voor jezelf kan doen?
Meer zijn.
Je focussen op wie het is dat je diep van binnen weet je dat mag zijn.
En haar zijn.
Dat gaat de energie in beweging brengen.
En dat gaat het leven magisch voor je maken.
-XX-
Anke
Ps: Weet je wie je mag zijn maar weet je niet altijd hoe je haar bent?
Dan is de Alignment Code voor jou.
De Alignment Code is een krachtige video training van anderhalf uur die je helpt jezelf in de juiste energie te zetten voordat je dag begint. Zodat je aantrekt wat je wilt in plaats van er achteraan rent.
In de Alignment Code neem ik je mee door het hele proces.
Je begrijpt waarom je acties niet landen als je energie niet klopt.
Je voelt wat er verschuift als je jezelf bewust in alignment brengt.
En aan het einde neem ik je mee door een activatie zodat je het gevoel van alignment niet alleen begrijpt maar ook echt ervaart.
Dit is geen programma om bij te houden.
Dit is een anker dat je de rest van je leven kunt gebruiken.
Om je terug in alignment te brengen.
Om je terug bij jezelf te brengen.
Het leven dat je wilt creëren wacht niet op de perfecte strategie.
Het wacht op jou.
In alignment.
Vanuit verbinding.
Elke dag opnieuw.
En in De Alignment Code laat ik je zien hoe.
Klik hier voor meer informatie en om je aan te melden >>> https://ankevanommen.nl/alignment-code/